
IT First Line Support
- Op locatie
- Oudsbergen, Vlaams Gewest, België
- Group Jansen
Functieomschrijving
Ben jij in het bezit van een graduaat of bachelordiploma in een relevante IT-richting?
Haal jij energie uit tevreden eindgebruikers en snel opgeloste tickets?
Ben jij klaar om hét aanspreekpunt te worden voor support & oplossingen binnen een dynamische omgeving?
Dan ben jij misschien de IT First Line Support die wij zoeken!
Als IT First Line Support ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze eindgebruikers. Je staat hen telefonisch te woord, registreert en verwerkt tickets en zorgt voor een snelle en correcte oplossing van IT-problemen. Waar nodig escaleer je naar de tweede lijn, steeds met aandacht voor de situatie en noden van de eindgebruiker.
Je bent verantwoordelijk voor de installatie, configuratie en herstelling van hardware, en je behandelt zowel hardware- als softwareproblemen. Daarnaast denk je actief mee over optimalisaties, identificeer je verbeterpunten en beheer je het IT-materiaal. De samenwerking met zowel de eerste als de tweede hulplijn is nauw en essentieel voor een vlotte werking. Je bent een kei in vlot en helder communiceren, zowel binnen het eigen team als naar de eindgebruikers
Wat bieden wij jou?
Bij Group Jansen sta je er nooit alleen voor. Nadia Jansen en haar team heten je welkom | Group Jansen
Dit mag je verwachten:
Een warme en familiale sfeer waar iedereen zich thuis voelt. Group Jansen - Het voelt aan als familie
Open feedbackcultuur
Jansen Star Academy biedt een uitgebreid onboardingstraject, unieke Jansen know-how, inspirerende sessies en een uitgebreide opleidingsbibliotheek om jouw groei en ontwikkeling te stimuleren
Een persoonlijke buddy, zodat je je snel welkom voelt en je moeiteloos kunt integreren in ons team
Geweldige teambuilding- en sportactiviteiten, met veel aandacht voor jouw welzijn. Blijf op de hoogte met onze sportkalender en beleef onvergetelijke momenten tijdens onze gezamenlijke inzet van het zomerverlof en sprankelend kerstfeest
Een competitief salaris met uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden die jouw werk-privébalans ondersteunen
Vereisten
Graduaat of bachelor in een relevante IT-richting
Ervaring met een helpdesktool (bij voorkeur Autotask)
Sterke kennis van Windows 10/11, Windows Server, netwerken, Veeam backups, VMWare virtualisatie, M365 admin en MS Office
Vaardig in troubleshooting van systeem-, netwerk-, hardware- en softwareproblemen
Klantvriendelijk, communicatief en servicegericht
Analytisch en probleemoplossend ingesteld
Leergierig en flexibel
Goede kennis van Nederlands en Engels (Frans is een plus)
Ben jij klaar voor deze uitdaging?
Word deel van ons gepassioneerd team en bouw samen met ons aan de toekomst! Druk op de sollicitatieknop en solliciteer vandaag nog. Waag je kansen bij Jansen en ervaar het verschil!
Ontdek onze andere vacatures op kansenbijjansen.be.
- Oudsbergen, Vlaams Gewest, België
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!
